Folosirea, incluzand vizitarea, inregistrarea si cumpararea produselor de pe www.cleaningromania.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor astfel cum sunt detaliate in paragrafele urmatoare. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

Definitii

  • www.magazinulcurateniei.com site-ul oficial al S.C. FCACM SRL prin care se efectueaza comert online doar pe teritoriul Romaniei;

  • "vanzator” /“FCACM”: S.C. FCACM  SRL cu sediul social in Aleea Carpati 43/67 Targu Mures

  • “cumparator”/”client”: persoana fizica sau juridica ce comanda si/sau achizitioneaza produse prin intermediul magazinului virtual www.magazinulcurateniei.com

  • “oferta”: produsele disponibile oferite spre vanzare intr-o anumita perioada si la un anumit pret unitar;

  • “produs”: bunurile materiale/obiectele oferite spre vanzare;

  • “pret”: pretul la care sunt vandute produsele catre cumparator; pretul afisat este pretul unitar pentru fiecare produs oferit spre vanzare si contine TVA;

  • “comanda”: ordinul de cumparare dat de client vanzatorului, ordin prin care clientul solicita cumpararea produselor selectate conform caracteristicilor prezentate pe site si la pretul afisat, prin modalitatea de plata selectata, si conform conditiilor de livrare prezentate pe site, comanda continand toate elementele solicitate de vanzator pentru emiterea facturii, livrare si contact;

  • “membru”: persoana care, prin inregistrare in site, si-a creat un cont prin introducerea datelor solicitate si acceptarea termenilor si conditiilor site-ului;

  • “cont”: sectiunea din site care permite unui membru accesul la istoricul comenzilor efectuate, informatii asupra statusului comenzilor, precum si modificarea datelor introduse in site

  • “continut”: fotografiile digitale, imaginile, textele, datele tehnice, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul www.magazinulcurateniei.com

  • "comunicari de marketing (Newsletter)”: mijloc de informare periodica prin diverse medii de comunicare (email, sms) asupra produselor si/sau reducerilor, campaniilor sau orice alta informare cu privire la actiunile/activitatile desfasurate de vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Termenii si conditiile, astfel cum sunt redate in prezenta sectiune, reglementeaza relatiile contractuale dintre vanzator si client si/sau membru si sunt parte integranta din acesta, cu exceptia cazului in care partile convin altfel. Relatiile contractuale iau nastere la inregistrarea unei persoane fizice si/sau juridice ca membru sau la plasarea de catre client a unei comenzi pe site-ul www.magazinulcurateniei.com si numai dupa confirmarea comenzii de catre vanzator, fiecare comanda generand o relatie contractuala distincta de cele anterioare si/sau viitoare. Prin inregistrarea ca membru sau prin plasarea unei comenzi, clientul confirma ca a luat la cunostinta, ca a inteles si ca a acceptat conditiile vanzarii in termenii si conditiile afisate pe site-ul www.magazinulcurateniei.com . Vanzatorul va confirma primirea comenzii printr-un e-mail la adresa de e-mail indicata de catre cumparator. Relatiile contractuale sunt supuse normelor legale din Romania. Limba contractului: limba romana.

Persoane care pot contracta

Pot cumpara toti cei carora nu le este interzis prin lege. Totodata, avand in vedere prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, vor putea comanda/contracta in prezentul site numai persoane care au varsta de cel putin 16 ani. Pentru mai multe informatii, va rugam consultati Politica de confidentialitate.

Informatii despre produse

Toate informatiile publicate pe site sunt prezentari succinte, putand contine inadvertente privind unele specificatii ori pot contine erori de operare, vanzatorul facand eforturi pentru a pastra acuratetea informatiilor din site-ul www.magazinulcurateniei.com  . Culorile, textura materialului sau forma produselor pot fi diferite in functie de monitorul folosit, navigatorul de internet, sistemul de operare sau dispozitivul de pe care se acceseaza site-ul. S.C. FCACM SRL isi asuma dreptul de a face modificari/corectii ale inadvertentelor si erorilor de operare, fara preaviz si fara notificare prealabila a cumparatorilor. Ofertele de pe www.cleaningromania.ro sunt limitate in timp si cantitate. Pentru a oferi o piata corecta, S.C. FCACM  S.R.L. poate restrictiona numarul maxim de cumparaturi disponibile pentru un singur cumparator. Durata ofertei pentru fiecare produs este valabila pana la epuizarea stocului, cu exceptia situtiei in care durata este anuntata pe site.

Plasarea unei comenzi

Plasarea unei comenzi de catre clientii care au un cont creat in site se face urmand pasii de mai jos:

  • pasul 1: autentificarea in cont;

  • pasul 2: selectarea produsului, adaugare in cos si navigare in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;

  • pasul 3: verificarea de catre client a datelor de livrare/facturare deja inregistrate in cont, confirmarea sau modificarea acestora;

  • pasul 4: alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online, folosind serviciile de OnlineBanking.

  • Pasul 5: exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra termenilor si conditiilor site-ului; lipsa consimtamantului echivaleaza cu refuzul clientului de a incheia un contract de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata

  • pasul 6: finalizarea comenzii.

Plasarea unei comenzi de catre clientii care nu au cont creat se face prin finalizarea unei comenzi urmand pasii de mai jos:

  • pasul 1: selectarea produsului, adaugarea in cos si navigarea in site spre pagina de finalizare comanda, cu exceptia cazului in care clientul doreste adaugarea in cos si a altor produse, situatie in care se revine la pagina cu produse, iar la finalul cumparaturilor se va naviga spre pagina de finalizare comanda;

  • pasul 2: clientul se poate inregistra ca membru al site-lui si isi poate crea un cont sau continua spre finalizarea comenzii fara a opta pentru crearea unui cont si introduce numele, prenumele, adresa de email, numarul de telefon, datele de livrare/facturare;

  • pasul 3: exprimarea sau nu, de catre client, a consimtamantului asupra termenilor si conditiile site-ului; lipsa consimtamantului echivaleaza cu refuzul clientului de a incheia un contract de vanzare-cumparare, comanda neputand fi finalizata;

  • pasul 4: alegerea metodei de plata; clientul poate opta pentru plata produselor cu numerar achitat curierului sau online folosind serviciile de OnlineBanking.

  • Pasul 5: finalizarea comenzii.

Pana la finalizarea comenzii, clientii au posibilitatea corectarii erorilor survenite cu ocazia introducerii datelor prin navigarea pe site catre pagina care contine datele eronate, iar dupa finalizarea comenzii, pana la confirmarea acesteia de catre vanzator, erorile pot fi corectate prin transmiterea unui solicitari la adresa de e-mail: qcsurbancleaning@hotmail.com

Confirmare primire comanda

Dupa plasarea unei comenzi, vanzatorul va transmite, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a receptionarii comenzii.

Confirmare comanda

In termen de maxim 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii, vanzatorul transmite clientului, la adresa de e-mail indicata in comanda, un e-mail de confirmare a comenzii care va contine un sumar al comenzii si detalii despre livrare. Totodata, inainte de confirmarea comenzii, vanzatorul poate contacta clientul telefonic si/sau prin e-mail in vederea verificarii corectitudinii comenzii plasate si/sau datelor furnizate de client.

Anulare comanda

In cazul in care unele caracteristici ale produsului (descriere, pret etc.) au fost gresit afisate si livrarea nu s-a efectuat inca, S.C. FCACM S.R.L. va anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta si va solicita clientului sa confirme comanda in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data la care a fost informat asupra erorii. Comanda se va anula in cazul in care nu este confirmata de catre client conform noilor caracteristici sau daca acesta refuza sa cumpere produsul conform noilor caracteristici.

Limitarea raspunderii

Valoarea maxima a obligatiilor S.C. FCACM  S.RL., fata de orice cumparator, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui produs/unor produse, este egala cu valoarea acestuia/acestora, daca plata s-a efectuat deja de catre client. In cazul in care clientul a suportat costurile de transport, S.C. FCACM  S.R.L. va restitui clientului si aceste costuri.

Plata produselor

Plata produselor se poate face cu numerar achitat curierului, la livrare, sau online prin intermediul serviciilor ONLINE BANKING Not Keeping Card Data: Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.magazinulcurateniei.com, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor. 3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2)

Livrare

Produsele comandate vor fi livrate la adresa indicata de cumparator in comanda. Produsele sunt livrate, exclusiv pe teritoriul Romaniei, prin firma de curierat rapid, in 3 - 7 zile lucratoare de la plasarea comenzii.

Costurile livrarii

Expedierea comenzii se face pe cheltuiala cumparatorului la un tarif de 20 lei pentru fiecare livrare.

Accesarea contractului

Comenzile sunt stocate de vanzator si sunt accesibile cumparatorului numai daca acesta este inregistrat ca membru. Conditiile generale, care reglementeaza relatiile contractuale dintre vanzator si cumparator/membru, in vigoare, sunt accesibile pe site la sectiunea “termeni si conditii”.

Dreptul de retragere din contract

Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract, fara a preciza motivele, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de acesta, a intrat in posesia fizica a produselor Formularul standard de retragere poate fi completat pe site si/sau descarcat din site, completat si transmis electronic la adresa de e-mail qcsurbancleaning@hotmail.com.

La aceeasi adresa de e-mail se poate transmite si orice alta declaratie neechivoca de retragere din contract. Vanzatorul va transmite fara intarziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere. Cererea de retragere va produce efecte doar daca produsele vor fi returnate vanzatorului inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice de la primirea produselor de catre comparator, in starea in care au fost livrate, fara a prezenta urme de folosire si daca nu sunt deteriorate ca urmare a culpei clientului. Produsele returnate ca urmare a exercitarii dreptului de retragere din contract trebuie sa fie insotite de datele cumparatorului, numarul contului bancar in care se va restitui contravaloarea produselor returnate, factura, numarul de telefon si fax, adresa de e-mail.

Consecintele retragerii

In cazul retragerii din contract, vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului pentru care cumparatorul s-a retras din contract, fara sa fie incluse si costurile livrarii, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care produsul pentru care s-a retras din prezentul contract intra in posesia vanzatorului. Rambursarea se va efectua folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul si-a exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Costul direct al returnarii produselor revine cumparatorului. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Abonare la newsletter

Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter. Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR)

Creare cont

Crearea unui cont se face de catre orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica prin autentificare in site si completarea formularului de inregistrare.

Drepturi de autor

Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Oricine poate raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail qcsurbancleaning@hotmail.com.

Prelucarea datelor cu caracter personal

Pentru informatii privind prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate.

Folosirea cookie-urilor

Pentru informatii privind folosirea cookie-urilor, va rugam sa consultati politica de cookies.

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

Litigii

Orice litigiu aparut intre cumparator si vanzator va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane de la sediul vanzatorului.

Dispozitii finale

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Rezolvarea reclamatiilor

Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail qcsurbancleaning@hotmail.com.,(timp de raspuns 10 zile lucratoare)sau la datele de contact afisate pe site.

Conditii de livrare si retur

Toate comenzile lansate pana la ora 14.30,vor pleca in aceeasi zi in cazul in care produsele sunt in stoc si exista confirmarea clientului.

Costul si timpul de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dvs.
In anumite situatii FCACM SRL isi rezerva dreptul de a mari timpul de livrare dar numai cu acordul clientului. In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care vom incerca sa recontactam clientul pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un operator Daxi, pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului/produselor, timpul de livrare si costul final ce include si transportul. Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca o anumita comanda sa nu poata fi livrata sau amanata.

Modalitati de livrare:
Livrarile se fac strict pe teritoriul Romaniei.
1.Comenzile ce depasesc valoarea de 500 ron cu tva inclus vor fi livrate in mod gratuit   oriunde in tara.
2.Comezile ce nu depasesc suma de 500 ron   cu tva inclus vor fi expediate pe cheltuiala clientului.


Curier

Livrarea produselor se face prin curier.

Tarifele sunt afisate detaliat in sectiunea de “Transport”.

Nu se efectueaza livrari prin Posta Romana.

La solicitarea clientului transportul se poate efectua printr-o alta firma de curierat, pentru situatia cand costul acestuia nu intra in sarcina Vanzatorului.

Deasemenea, ridicarea produselor de la sediu nu se poate considera comert la distanta, respectiv nu puteti beneficia de dreptul de denuntare in 10 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor in prezenta personalului nostru, fiind obligatia Dumneavoastra sa nu semnati pentru primire pana la achizitia finala a produselor.

Va rugam sa verificati produsele primite prin curierii din Romania sau prin firmele de curierat rapid partenere in momentul primirii, formuland orice reclamatii in prezenta curierului si inainte de a semna de primirea bunurilor. S.C. FCACM S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare reclamatiile cantitative si calitative care nu tin de conditiile de garantie si care sunt efectuate dupa primirea produselor si plecarea curierului.

Documente (facturi, chitante, garantii)

Documentele legale va sunt predate/trimise intotdeauna in original odata cu comanda. Va rugam sa verificati comenzile si sa sesizati in scris orice lipsa a unui document in momentul primirii. Conform Codului Fiscal art 155 alineatul (6), semnarea si stampilarea facturilor in original nu sunt obligatorii.

Returnare la produs:

Conform legislatiei romanesti in vigoare, renuntarea la cumparare prin denuntarea unilaterala a contractului se poate face in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile OG 130/2000.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului (OG 130/2000 Art 4 (1) lit. b).

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.

Renuntarea la produse se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc). Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii acestora se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a percepe o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate pe CleaningRomania.ro.
  
Conditii de garantie si service

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare(OG 130/2000,LEGEA 449/2003 si OU nr 174/2008)si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
In cazul produselor vandute si livrate de CleaningRomania, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre SC FCACM SRL


In cazul certificatelor de garantie emise de SC FCACM SRL, livrarea si returnarea produselor dupa asigurarea service-ului se va face pe cheltuiala clientului.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori,pentru produsul reclamat defect in perioada de garantie se aplica aceleasi conditii ca pentru certificatele emise de CleaningRomania.
Garantia unui produs este valabila atata timp cat produsul nu a fost deteriorat cu obiecte contondente.  
Orice produs trebuie returnat inapoi avand in cutie toate accesoriile cu care a fost expediat de SC FCACM SRL
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa contact@cleaningromania.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Echipa SC FCACM SRL va asigura in implicarea totala pentru a rezolva eventualele probleme aparute la anumite produse din cauze necunoscute sau care nu depind de noi.

Pentru orice detalii sau nelamuriri va stam la dispozitie pe adresele de mail afisate pe website precum si la telefon.

MOditati de plata

Plata se efectueaza agentului firmei de curierat, in momentul primirii produselor.

 

Numerar la sediul nostru:
Plata in numerar se poate efectua pentru comenzile care se ridica de la sediul FCACM Romania.
Adresa:  


In cazul in care alegeti aceasta optiune nu veti mai plati taxa de transport.

 

Ordin de plata/Foaie de varsamant:
Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza facturii proforme emise de FCACM Romania.
Factura proforma va fi emisa dupa confirmarea comenzii si va fi transmisa pe adresa de email confirmata de dvs. Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii pe e-mail la

qualitycleaning@gmail.com, atasand o copie a OP-ului.

Date necesare pentru efectuarea platii:

Beneficiar: SC FCACM Romania  SRL
Cod Fiscal: RO 32276307
Reg Comertului: J26/972/2013 
Sediu social: Aleea Carpati, nr 43 ap 67, Targu Mures, Mures

Mures, Targu Mures
Punct de lucru: Baneasa 23, Targu Mures, Mures
Cont: RO
Banca: 

Daca doriti sa efectuati plata intr-un alt cont bancar va putem sta la dispozitie cu urmatoarele:
ING Bank
Trezorerie


Va rugam solicitati conturile aferente bancilor mai sus mentionate.

Conditii de confidentialitate

Prezentul angajament de respectare a confidențialității explică toate aspectele cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și asigură respectarea tuturor principiilor referitoare la prelucrare, stabilite de legislația în vigoare, precum și de Regulamentul (UE) 679/2016 (GDPR), efectuate de către S.C. FCACM  S.R.L (denumită in continuare “Societatea” sau “Operatorul”).


Societatea operează rețelele de magazine Bumtzi cat si magazinul online www.Magazinulcurateniei.com (denumite in continuare „Marci”).
Pentru orice prelucrare efectuată total sau parțial prin mijloace automatizate, precum și pentru prelucrarea prin alte mijloace decât cele automatizate a datelor cu caracter personal care fac parte dintr-un sistem de evidență a datelor sau care sunt destinate să facă parte dintr-un sistem de evidență a datelor, vă asiguram că datele dumneavoastră sunt:
prelucrate în mod legal, echitabil și transparent;

colectate în scopuri determinate, explicite și legitime și nu sunt prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri; prelucrarea ulterioară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice nu este considerată incompatibilă cu scopurile inițiale;

adecvate, relevante și limitate la ceea ce este necesar în raport cu scopurile în care sunt prelucrate;

exacte și, în cazul în care este necesar să fie actualizate, vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că datele cu caracter personal care sunt inexacte, având în vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt șterse sau rectificate fără întârziere;

păstrate într-o formă care permite identificarea dumneavoastră pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate datele; datele cu caracter personal vor fi stocate pe perioade mai lungi în măsura în care acestea vor fi prelucrate exclusiv în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice;

prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

Serviciile noastre sunt dinamice și introducem frecvent funcționalități noi, ceea ce poate necesita colectarea de informații noi. În cazul în care colectăm date personale cu diferențe materiale sau aducem modificări materiale modului de utilizare a datelor, vă vom notifica in acest sens și este posibil să modificăm și această politică de confidențialitate.

1.IN CE SCOP VA PRELUCRAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Scopul principal pentru care procesăm datele dumneavoastră personale sunt de a asigura că înțelegerile contractuale dintre noi pot fi implementate în mod corespunzător, astfel încât relația să poată funcționa fără probleme și să respecte cerințele legale.

Societatea va prelucrează datele cu caracter pentru următoarele scopuri:

  • Oferirea accesului la serviciile magazinului online;

  • Încheierea contractelor de vânzare pentru produsele noastre;

  • Marketing si publicitate;

  • Securitatea si paza dumneavoastră si a bunurilor pe care le comercializam (ex. monitorizare video in magazine);

În cazul în care intenționăm să prelucrăm ulterior datele dumneavoastră cu caracter personal într-un alt scop decât cel pentru care acestea au fost colectate, vă vom furniza, înainte de această prelucrare ulterioară, informații privind scopul prelucrării și orice informații suplimentare relevante solicitate de dumneavoastră care includ:

  • perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal conform criteriilor utilizate pentru a stabili această perioadă;

  • existența dreptului de a ne solicita în ceea ce privește datele cu caracter personal ale dumneavoastră, accesul la acestea, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a vă opune prelucrării, precum și a dreptului la portabilitatea datelor;

  • atunci când prelucrarea se bazează pe consimțământul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice, existența dreptului de a vă retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia;

  • dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;

  • dacă furnizarea de date cu caracter personal reprezintă o obligație legală sau contractuală sau o obligație necesară pentru încheierea unui contract, precum și dacă dumneavoastră sunteți obligat să furnizați aceste date cu caracter personal și care sunt eventualele consecințe ale nerespectării acestei obligații;

  • existența unui proces decizional automatizat, incluzând crearea de profiluri, situatie in care va vom oferi informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana dumneavoastră.

2.CE BAZA LEGALA FOLOSIM PENTRU PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE DUMNEAVOASTRA?

Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt folosite pentru:

  • Scopul de oferire a accesului la serviciile magazinului online – acestea fiind necesare pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 (1) b din GDPR);

  • Scopul de încheiere a contractelor de vânzare pentru produsele noastre – acestea fiind necesare pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract (art. 6 (1) b din GDPR);

  • Scopul de marketing si publicitate – acestea fiind folosite de către noi, in interes legitim (art. 6 (1) f din GDPR) sau in baza consimtamantului acordat (art. 6 (1) a din GDPR)

  • Scopul de securitate si paza pentru persoane si pentru bunurile pe care le comercializam – acestea fiind folosite de către noi, in interes legitim (art. 6 (1) f din GDPR), cu titlu de exemplu, monitorizare video in magazine.

3.CE TIPURI DE DATE COLECTĂM?

Colectăm datele pentru a opera eficient și a vă furniza cele mai bune experiențe legate de produsele noastre. Puteți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când vi se solicită să furnizați date cu caracter personal, puteți refuza, cu exceptia situatiei in care necesitatea de prezentare a datelor este o obligatie legala. În cazul în care alegeți să nu furnizați date care sunt necesare pentru a cumpara/returna un produs există posibilitatea să nu putem finaliza relatia contractuala cu dumneavoastra.

Pentru fiecare scop al prelucrărilor, avem nevoie de anumite date cu caracter personal din partea dumneavoastră, după cum urmează:

  • Scopul de oferire a unui cont in magazinul online – [nume, prenume, adresa de email, număr de telefon]; Netransmiterea acestor informații va face imposibila crearea unui cont pe site-ul nostru;

  • Scopul de încheiere a contractelor de vânzare pentru produsele noastre comercializate in mediul online- [nume, prenume, adresa de email, număr de telefon, adresa de livrare, cont IBAN, prelucrat numai in situatia retururilor /schimbului de produse]; Netransmiterea acestor informații va face imposibila încheierea unui contract de vânzare intre noi si dumneavoastră, in magazinele noastre online;

  • Scopul de încheiere a contractelor de vânzare pentru produsele noastre comercializate in magazine [nume, prenume, adresa de domiciliu/resedinta (localitate, judet), cont IBAN, prelucrat numai in situatia retururilor /schimbului de produse]; Netransmiterea acestor informații va face imposibila emiterea facturii fiscale sau procesarea unui eventual retur/schimbului de produse;

  • Scopul de marketing si publicitate - [nume, prenume, adresa de email, număr de telefon, date colectate din modulele cookies, preferințe, obiceiuri]; Netransmiterea acestora/anumitor informații va face imposibila oferirea de către noi a unor campanii de marketing personalizate către dumneavoastră;

  • Scopul de securitate si paza pentru persoane si bunurile pe care le comercializam – conform prevederilor legale aplicabile si semnalizate corespunzator in magazine [inregistrari video, fara sunet];

  • Scopul de informare, preluare comenzi si solutionare a eventualelor retururi si/sau a reclamatiilor, prin intermediul call center-ului (inregistrare audio); refuzul dvs de a continua apelul inregistrat, conform instructiunilor va face imposibila solutionarea cererii dvs prin intermediul call-center-ului, fiindu-va oferite canale alternative de solutionare a solicitarilor.

Putem combina informațiile personale cu informații despre tranzacțiile realizate de dumneavoastră in mediul online și în magazine și in alte interacțiuni cu noi. De asemenea, putem combina informațiile personale cu informațiile pe care le primim din alte surse, cum ar fi parteneri de marketing, baze de date publice, pagini accesibile publicului pe platforme sociale și alte părți terțe. În plus, dacă alegeți să vă conectați cu contul dumneavoastră de social media la contul dumneavoastră de client sau sa va conectati la contul dumneavoastră de client din contul dumneavoastră social media, site-ul social media poate să vă împărtășească informații despre utilizarea de către dumneavoastră a serviciilor, inclusiv informații despre profil, informații despre contactele și conținutul pe care l-ați vizionat sau l-ați plăcut. Consultați setările de confidențialitate ale site-ului de social media pentru a controla modul în care informațiile dumneavoastră sunt partajate.

4. CUM VA UTILIZAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Vom utiliza datele personale numai pentru scopul în care au fost colectate și vom stoca datele numai atât cât este necesar pentru acel scop. Vom păstra informațiile dumneavoastră pentru perioada în care contul dumneavoastră este activ, pentru a vă oferi servicii, pentru a fi conforme cu obligațiile noastre legale sau pentru oricare din scopurile menționate mai sus. Accesul la datele personale si prelucrarea acestora sunt efectuate de catre Societate si/sau de catre partenerii nostri, imputerniciti de noi in acest sens, conform procedurilor de lucru privitoare la protecția datelor.

In principal, va vom folosi informațiile pentru realizarea următoarelor activități:

  • Pentru a procesa și a îndeplini comanda dumneavoastră, inclusiv prin livrarea produselor către dumneavoastră sau către alte persoane pe care le desemnați, inclusiv pentru trimiterea de e-mailuri către dumneavoastră sau către alte persoane pe care le desemnați, pentru a confirma starea comenzii dumneavoastră și pentru expediere și pentru a procesa returnarea mărfurilor;

  • Pentru a comunica cu dumneavoastră și pentru a vă trimite informații prin e-mail, poștă, telefon, mesaj text sau alte mijloace despre produsele, serviciile, concursurile și promoțiile noastre, inclusiv comunicările de marketing despre care credem că ar putea fi de interes pentru dumneavoastră;

  • Pentru a comunica cu alte persoane utilizând informațiile de contact pe care le furnizați, cum ar fi atunci când desemnați o altă persoană ca destinatar al unui mesaj;

  • Pentru a vă face experiența de cumpărături mai ușoară, mai plăcută și mai eficientă;

  • Pentru a aborda problemele și a îmbunătăți produsele, mărcile, serviciile și tehnologiile noastre, precum și pentru a dezvolta noi produse și servicii;

  • Pentru a vă permite să utilizați tehnologiile noastre în magazin și online;

  • Pentru a furniza servicii personalizate consecvente în toate canalele și toate brandurile noastre, inclusiv pentru a personaliza reclamele noastre, comunicările de marketing, experiențele de cumpărături și ofertele promoționale;

  • Pentru a organiza evenimente locale, promoții și experiențe în magazin;

  • Pentru a vă permite să vă înscrieți și să participați la programul de fidelitate sau sa accesati serviciul de relatii cu clienții;

  • Pentru a ne ajuta să aflam mai multe despre preferințele dumneavoastră de cumpărături;

  • Pentru a preveni, detecta, atenua și investiga frauda, incălcările de securitate și activitățile care sunt sau pot fi interzise sau ilegale;

  • Pentru a ne pune în aplicare termenii de utilizare sau alte politici;

  • Considerând că este necesar sau potrivit pentru a proteja drepturile, proprietatea, siguranța și securitatea companiei, angajaților, clienților și altora;

  • După cum credem că este necesar sau adecvat conform legii aplicabile, să răspundem solicitărilor din partea autorităților guvernamentale și să ne conformăm procesului legal.

5. CAT VA STOCAM DATELE CU CARACTER PERSONAL?

Stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal atât timp cât este necesar pentru a furniza produsele și a desfășura tranzacțiile pe care le-ați solicitat sau în alte scopuri esențiale, precum respectarea obligațiilor legale, soluționarea disputelor și implementarea acordurilor noastre. Deoarece aceste necesități pot varia în funcție de tipurile de date diferite din contextul produselor diferite, perioadele reale de retenție pot varia semnificativ. Criteriile utilizate pentru a determina perioadele de retenție cuprind:

  • Menținerea și îmbunătățirea performanței produselor, menținerea în siguranță a sistemelor noastre și menținerea de înregistrări de business și financiare corespunzătoare;

  • Perioada pentru care consimțământul dumneavoastră este valid, până când vă exprimați intenția într-una din modalitățile prevăzute în prezenta politică de a nu va mai păstra datele;

  • Dacă este vorba despre date la care dumneavoastră aveți acces, datele vor fi stocate până când dumneavoastră le veți șterge. De ex. ștergerea contului de pe site-ul nostru;

  • Situația în care o lege prevede obligativitatea retenției datelor personale, pentru menținerea datelor relevante pentru o investigație sau date care trebuie să fie păstrate în cazul unui litigiu.

Perioadele de stocare ale datelor dumneavoastră cu caracter personal diferă in funcție de scopul pentru care sunt utilizate, după cum urmează:

  • Scopul de oferire a accesului la serviciile magazinului online – pe perioada existentei contului dumneavoastră online;

  • Scopul de încheiere a contractelor de vânzare pentru produsele noastre - pentru o perioada de 10 ani;

  • Scopul de marketing si publicitate - pe perioada existentei contului dumneavoastră online cat si pentru o perioada de 3 ani după închiderea acestuia sau pana in momentul in care se solutioneaza obiecțiunile dvs cu privire la aceasta prelucrare;

  • Scopul de securitate si paza pentru persoane si bunurile pe care le comercializam - pe o perioada de minim 20 de zile de la data realizării acestor imagini conform prevederilor legale;

Scopul de informare, preluare comenzi si solutionare a eventualelor retururi si/sau a reclamatiilor, prin intermediul call center-ului (inregistrare audio) - pe o perioada de 3 luni.
Datele dumneavoastră sunt stocate in sistemele informatice ale Societății, sisteme ce sunt localizate pe servere proprii aflate pe teritoriul României, precum si in medii de stocare de tip cloud oferite de furnizorii noștri de servicii cloud (ex. AWS - Amazon Web Services – Cloud Computing Services si Google Cloud Platform), pe servere localizate numai pe teritoriul Uniunii Europene.

6. UNDE VA TRANSMITEM DATELE CU CARACTER PERSONAL?


Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate si de către alți operatori, operatori asociați sau persoane împuternicite ale Operatorului, cu respectarea întocmai a legislației privind protecția datelor cu caracter personal:

  • Furnizorii de prestări servicii din domeniul IT si furnizorii de servicii cloud, precum si toate societățile din aceste categorii de destinatari de la care Operatorul va contracta servicii si produse si care au luat masuri adecvate de protecție, conform prevederilor legale, pentru a ne asigura ca aceștia își respecta obligațiile privind protecția datelor cu caracter personal. In cazul in care persoanele împuternicite subcontractează o parte din activitățile care implica prelucrarea de date cu caracter personal, subcontractanții vor fi supuși acelorași obligații in ceea ce privește implementarea masurilor de securitate, tehnice si organizatorice prevăzute de Regulamentul General UE privind protecția datelor, dar si a actelor normative interne aprobate in vederea implementării Regulamentului General UE;

  • Părțile contractante ale Operatorului, care au calitatea de operator asociat, pentru îndeplinirea unor servicii de externalizare acestora;

  • Autoritățile statului pe baza competentelor acestora prevăzute de legea aplicabila;

  • Atunci când furnizați informații personale uneia dintre mărcile noastre este posibil să împărtășim acele informații cu celelalte mărci ale noastre;

  • Informațiile dumneavoastră personale pot fi dezvăluite în legătură cu activitatea dumneavoastră de partajare socială, cum ar fi dacă vă conectați la contul dumneavoastră de client din contul dumneavoastră social media. Conectând contul dumneavoastră de client și contul dumneavoastră social media, ne autorizați să împărtășim informații cu furnizorul dumneavoastră de social media și înțelegeți că utilizarea informațiilor pe care le împărtășim va fi guvernată de politica de confidențialitate a site-ului social media;

  • Putem împărtăși informațiile dumneavoastră furnizorilor noștri de servicii care gestionează informațiile despre clienți și care efectuează servicii în numele nostru, cum ar fi realizarea de promoții, trimiterea de mesaje către clienți, efectuarea de sondaje, servicii de curierat etc. Nu am autorizat niciunul dintre acești furnizori de servicii să facă alte operațiuni cu informațiile dumneavoastră;

  • Putem să vă împărtășim informațiile dumneavoastra când colaborăm cu o altă companie pentru a va oferi produse, servicii, concursuri, promoții etc;

  • Este posibil să împărtășim informații despre dumneavoastră dacă este necesar sau potrivit, cu bună credință, pentru a respecta legile sau reglementările sau pentru a răspunde unei citații valabile, unui ordin sau unei cereri guvernamentale sau pentru a proteja operațiunile, confidențialitatea, siguranța, proprietatea sau drepturile Operatorului;

  • În cazul în care alegeți sa plătiți produsele noastre in magazinul on-line, datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi transmite unui procesator de plăti electronice, care nu ne va transfera aceste informații, in nicio situație. Pentru plângeri si sesizări legate de aceste informații, va rugam sa ne contactati sau sa contactați direct procesatorul de plăti;

  • În cazul, puțin probabil, al unei vânzări sau al unei fuziuni a Societății, informațiile personale ale clienților noștri și alte informații pe care le-am colectat conform descrierii din această politică pot fi printre activele transferate.

Datele dumneavoastră nu vor fi obiectul unui transfer de date către țări terțe sau organizații internaționale. In cazul in care datele dvs. vor fi transferate către alte societăți/entități din alte țări în afara UE/EEA, veți fi informat in acest sens.

7.CUM ALEG CE PROMOTII PRIMESC?

Societatea și mărcile noastre doresc să comunice cu dumneavoastră numai dacă si dumneavoastra va doriți acest lucru si v-ati exprimat sau va exprimati acordul (consimtamantul) in acest sens.
Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR)
Dacă preferați să nu primiți informații promoționale, cum ar fi informații despre oferte speciale și evenimente de vânzări, de la una sau mai multe mărci, puteți să ne anunțați prin contactarea serviciului nostru pentru clienți, așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta ?"de mai jos sau puteți face clic pe link-urile de dezabonare prezente in fiecare newsletter trimis de către compania noastră.

8.CUM PROTEJAM DATELE COPIILOR?

Suntem preocupați de intimitatea și siguranța copiilor atunci când folosesc Internetul. Nu vom cere niciodată cu bună știință informații on-line de identificare personală de la persoane care nu au împlinit vârsta de 16 ani fără consimțământul parental verificabil. Site-urile noastre sunt site-uri generale de public și nu sunt vizate sau destinate copiilor.

9.CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ FOLOSESC DIFERITE DISPOZITIVE PENTRU A VIZITA SITE-URILE SAU APLICAȚIILE MOBILE?

Pentru a vă oferi o experiență de cumpărături mai eficientă și mai convenabilă, este posibil să aveți acces la diverse conținuturi sau să vă conectați la contul dumneavoastră din mai multe dispozitive diferite. Dacă utilizați diferite dispozitive (cum ar fi computerul de acasă, laptopul, dispozitivul mobil și / sau un dispozitiv inteligent de asistență personală) pentru a accesa site-urile noastre sau pentru a plasa o tranzacție sau a solicita servicii de la unul dintre Marcile noastre, aplicațiile va pot asocia personal cu fiecare dintre dispozitivele dumneavoastră. De exemplu, site-urile noastre vă pot permite să accesați articolele preferate sau coșul de cumpărături printr-un link de e-mail care este unic pentru contul dumneavoastră. Făcând clic pe link, veți fi conectat automat la contul dumneavoastră pentru a vă continua experiența de cumpărături, unde ați rămas. Dacă alegeți să dați clic pe linkul de e-mail de pe un dispozitiv nou, vom putea asocia dispozitivul dumneavoastră curent cu informațiile contului dumneavoastră.

Informațiile pe care le-am colectat de la diferitele dumneavoastră dispozitive pot fi combinate cu alte informații pe care ni le-ați furnizat, inclusiv detalii despre: informații salvate în contul dumneavoastră de client, istoricul tranzacțiilor cu mărcile noastre, cum folosiți site-urile, aplicațiile și serviciile noastre, produsele pe care le vizualizați sau servicii și caracteristici sau tehnologii in-store în care alegeți să interacționați. Putem folosi astfel de informații pentru a vă oferi experiențe mai adaptate și servicii și experiențe coerente pe toate dispozitivele dumneavoastră, după cum se explică în această politica de confidențialitate. De asemenea, putem utiliza aceste informații pentru a preveni frauda, cum ar fi identificarea momentului accesării contului dumneavoastră de pe un dispozitiv necunoscut sau furnizarea de oferte personalizate sau publicitate bazate pe utilizarea fiecărui dispozitiv și interacțiunile cu mărcile, serviciile și ofertele noastre. Consultați Politica de Cookies pentru a afla cum puteți exercita opțiunile privind urmărirea bazată pe cookie, pentru a afla mai multe despre alegerile dumneavoastra privind publicitatea online.

10.CE ALTFEL DE DATE MAI COLECTAM?

Website-ul nostru utilizează cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai bună experiență pentru dumneavoastră și pentru a analiza trenduri, a administra website-ul, a urmări utilizarea de către client în cadrul website-ului și pentru a colecta informații demografice despre baza de utilizatori ca și întreg. Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot identifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile, această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciilor noastre. O resursă utilă pentru informații despre ștergerea și controlul modulelor cookie poate fi găsită la www.aboutcookies.org.

O detaliere a modului in care folosim cookies-urile in relația cu utilizatorul se poate găsi in secțiunea Politica de Cookies.

11.CUM SUNT UTILIZATE INFORMAȚIILE MELE PENTRU PUBLICITATEA COMPORTAMENTALĂ ȘI CE OPȚIUNI AM?

Utilizăm modulele cookie proprii pentru a determina care dintre anunțurile noastre sunt afișate pe alte site-uri web. Pentru a renunța la această publicitate online direcționată care folosește cookie-urile noastre, faceți clic aici.

Lucrăm, de asemenea, cu companii terțe care utilizează tehnologiile de urmărire (inclusiv cookie-urile și etichetele pixelilor) pe site-urile noastre pentru a oferi publicitate personalizată în numele nostru și în numele altor agenți de publicitate de pe Internet. Aceste companii pot colecta informații în timp despre activitatea dumneavoastră pe site-urile noastre și pe alte site-uri, precum și despre interacțiunea dumneavoastră cu publicitatea noastră și cu alte comunicări și folosesc aceste informații pentru a determina ce anunțuri vedeți pe site-urile și aplicațiile terțelor parti. Aceste tehnologii și informațiile colectate despre dumneavoastră pot fi de asemenea utilizate pentru a vă urmări activitatea pe mai multe dispozitive.
Rețineți că, indiferent dacă renunțați la ele, aceste tehnologii de urmărire pot să colecteze în continuare date și veți vedea în continuare anunțuri, dar acestea nu vor fi direcționate pe baza informațiilor colectate prin intermediul acestor tehnologii de urmărire.

12.CE SE ÎNTÂMPLĂ DACĂ PARTICIP LA PROGRAMELE DE FIDELITATE?

Putem oferi oportunități speciale clienților din anumite magazine sau locații pentru a beneficia de cumpărături personalizate sau alte servicii, cum ar fi notificarea atunci când produsele dumneavoastră preferate vor fi în magazinul dumneavoastră local, recomandări de produse, oferte și invitații la evenimente speciale.

Pentru a furniza aceste servicii personalizate, va putem solicita informații despre interesele, activitățile, preferințele de cumpărături și alte persoane pentru care faceți cumpărături. De asemenea, putem păstra înregistrări ale acestor informatii oferite de dvs, ale listelor de produse dorite, ale istoricului tranzacțiilor dumneavoastra și ale informațiilor de contact. Putem folosi informațiile dumneavoastră pentru a vă contacta prin telefon sau prin mesaj text, în conformitate cu aceste politici. În anumite situații, puteți, de asemenea, să autorizați un reprezentant al Societatii sa plaseze o comanda în numele dumneavoastră, conform informatiilor furnizate de dvs.

13.CE MASURI DE SECURITATE AM ADOPTAT?

Va garantam faptul ca prelucrarea datelor dumneavoastră se realizează in condiții de legitimitate, implementând totodată masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru asigurarea integrității si confidențialității datelor conform Regulamentului.

Societatea are implementata o politica de securitate a datelor cu caracter personal. Va asiguram de faptul ca prelucrarea datelor dumneavoastră este realizata de personal instruit in acest sens, la cele mai înalte standarde de confidențialitate.

Facem tot posibilul pentru a vă oferi o experiență de cumpărături sigură și convenabilă. Avem anumite garanții pentru a va ajuta la protejarea securității și confidențialității informațiilor dumneavoastră personale.

Când introduceți informațiile dumneavoastră personale pe site-urile noastre, folosim tehnologia de criptare pentru a vă proteja informațiile pe măsură ce acestea ne sunt transmise.

Dacă din orice motiv nu puteți accesa serverul securizat sau dacă nu sunteți destul de confortabil pentru cumpărături on-line pe oricare dintre site-urile noastre, vă rugăm să ne trimiteți comanda prin email pe adresa qcsurbancleaning@hotmail.com sau sunati la numărul de telefon 0761000280.

14.CE ESTE PHISHING-UL?

"Phishing" este o înșelătorie concepută pentru a vă fura informațiile personale. Dacă primiți un e-mail care pare că este de la noi, care vă solicită informații personale, nu răspundeți. Nu vă vom solicita niciodată parola, numele de utilizator, informațiile despre cartea de credit sau alte informații personale prin e-mail.

15.CE LINKURI CATRE ALTE SITE-URI AVEM?

Site-urile noastre pot conține linkuri către alte site-uri, care pot avea politici de confidențialitate care diferă de cele proprii. Nu suntem responsabili pentru conținutul sau practicile unui site legat. Vă recomandăm să examinați politica de confidențialitate a oricărui site pe care îl accesați prin site-urile noastre.

16.CUM ACCESATI SAU SCHIMBATI INFORMATIILE PE CARE NI LE-ATI TRANSMIS?

Puteți să examinați și să modificați anumite informații personale necesare pentru utilizarea de către dumneavoastră a site-urilor noastre online (cum ar fi numele dumneavoastră și informațiile de contact). Pentru a accesa informațiile dumneavoastră pe un site al Societății, conectați-vă la cont utilizând adresa de e-mail și parola dumneavoastră și veți putea să vă editați informațiile personale în profilul contului dumneavoastră.

De asemenea, ne puteți solicita să vă actualizăm informațiile personale contactând-ne, așa cum este descris în secțiunea intitulată "Cum ne puteți contacta?", de mai jos. Rețineți că orice solicitare de actualizare a informațiilor dumneavoastră personale poate dura până la 10 zile pentru solicitarea dumneavoastră prin e-mail și pana la 6-8 săptămâni pentru solicitarea dumneavoastră prin serviciile poștale clasice.

17.CUM NE PUTETI CONTACTA?

Pentru întrebări referitoare la politica de confidențialitate, pentru a face alegeri privind primirea de comunicări promoționale, pentru a vă actualiza informațiile personale sau pentru a plasa o comandă, ne puteți contacta la oricare dintre adresele noastre de e-mail, telefon sau poștă electronică la:

[-]email: qcsurbancleaning@hotmail.com
[-]telefon: 0761000280
[-]posta: Sediul Social: Aleea Carpati 43/67, Targu Mures

  • Pentru a plasa o comanda, ne puteti contacta prin e-mail, telefon la:

  • [-]email: qcsurbancleaning@hotmail.com
    [-]telefon: 0761000280

     

  • Pentru detalii suplimentare privind drepturile de care beneficiati conform legislației referitoare la protecția datelor cu caracter personal sau pentru reclamatii referitoare la protectia datelor cu caracter personal, ne puteți contacta prin e-mail, telefon sau poștă la:

  • [-]email: qcsurbancleaning@hotmail.com
    [-]telefon: 0761000280
    [-]posta: Sediul Social: Aleea Carpati 43/67, Targu Mures

 

18.CE DREPTURI AVETI?

Conform legislației referitoare la protecția datelor cu caracter personal, beneficiați de următoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, precum si dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, inclusiv creare de profiluri.

DATELE DE CONTACT ALE RESPONSABILULUI CU PROTECTIA DATELOR
Aveți posibilitatea de a contacta Responsabilul privind Protecția Datelor numit de Societate:
[-]email: qcsurbancleaning@hotmail.com
[-]telefon: 0761000280
[-]posta: Sediul Social: Aleea Carpati 43/67, Targu Mures