Asiguram in 24 de ore golirea spatiilor comerciale si cladirilor de locuit dupa mutare

Sunset in a City

Urban

Curatenie la asociatii de proprietari

si zone urbane cu blocuri

Mall

Comercial

Sa mergi la cumparaturi si sa ramai...inzapezit!

album4249_1405487071_italian-chef-restau

Horeca

Restaurante, baruri sau pensiuni, hoteluri sau terase... ne ocupam noi!

Curatenie profesionala

calitatea la superlativ

 Echipa noastra de curatenie executa interventiile in mod punctual, in intervalul orar agreat cu dumneavoastra. si realizeaza in mod profesional toate operatiunile necesare.

 Personalul nostru efectueaza curatenia din placere, cu maxima atentie la detalii si nu in cele din urma cu seriozitate.

Nu ne permitem rabat de la calitate, alegem si instruim indelung operatorii nostri in curatenie si suntem singura firma de curatenie care are si o academie pentru instruirea personalului profesionist. 

  Deoarece suntem pasionați de ceea ce facem, suntem la curent cu toate produsele si noutatile de pe piata internationala si le vom recomanda in cunostinta de cauza.

  Astfel gama noastra de produse profesionale de curatenie si igiena este intr-o continua dezvoltare: in afara de echipamentele clasice precum dispensere si dozatoare de hartie sau uscatoare de maini, va oferim si aspiratoare profesionale sau masini de curatat pardoseala, detergenti profesionali, consumabile de hartie, sapun lichid sau odorizante. 

   Curatenia este atat de importanta pentru ca se refera la ceva foarte personal – casa si biroul reflecta eul nostru cel mai intim, simbolizeaza fiinta noastra, este locul nostru de protectie, al familiei si a afacerii. Curatarea, aranjarea, infrumusetarea ei sunt o reiterare a ceea ce suntem: decorul, obiectele, mobilierul, deci, amintirile – totul este o celebrare a intimitatii, a sensului care ne leaga de familie si de afacere sau, in orice caz, de relatia noastra cu ceilalti.

                                      ec.Ciobanu Stefan - CEO FCACM Romania

Servicii de deszapezire

 Tratam problemele tale cu zapada cu deosebita seriozitate! Probabil cei mai buni la nivel national.

  Activam in Romania, Germania, Austria, Ungaria, Cehia si Italia.

 Servicii de curatare pe perioada de iarna pentru trotuare si parcari auto, cai de acces pietonal si auto precum si zone urbane de repaus, parcuri si zone de zoaca. 

Intervenim in 50 de minute de la primull fulg de zapada.

 
Avem dispecerat unic pentru controlul activitatii de deszapezire. Sistem informatic de control si monitorizare in timp real a activitatii din teritoriu. 
 
NU suntem surprinsi niciodata de iarna.... care vine. 
zapada 6.jpg

Oferta noastra pentru cartierul tau

Pachet "Clasic"

​​

 Calitatea curateniei la un pret rezonabil. Pachet de servicii care acopera principalele servicii necesare intr-o scara de bloc si in jurul acesteia. 

"Cartierul meu"

​​

   Echipele noastre sunt orientate catre client si pregatite pentru a va pune la dispozitie servicii de curatenie dorite. Serviciile de curatenie in spatiu rezidential la un alt nivel. 

x3.jpg
x2.jpg
Pachet "Premium"

​​

 Vrei mai mult, noi incercam sa iti sadisfacem cerintele. Curatenia in cartierul tau dusa le superlativ. Cartierul tau dus la un alt nivel de cvilizatie si confort.

x4.jpg

ADMINISTRARE IMOBILE ASOCIATII DE PROPRIETARI

SERVICII ADMINISTRARE FINANCIAR - CONTABILA

SERVICII ADMINISTRARE TEHNICA

SERVICII ADMINISTRARE TEHNICA

 Evidenta completa a documentelor financiare ale asociatiei de proprietari / locatari, intocmirea listelor de plata lunare, arhivarea documentelor asociatiei atat fizic cat si digital.

  Depunerea declaratiilor fiscale cat și plata taxelor și impozitelor.

  Plata furnizorilor de utilitati. Incasarea cotelor de intretinere la sediul asociatiei sau dupa caz din usa în usa.

   Orice alta atributie impusa de lege sau de solicitarea asociatiei de proprietari.

 Asistenta în recuperarea sumelor restante aferente cotelor de intretinere

    Monitorizarea si rezolvarea problemelor constatate. Servicii de intretinere si reparatii, dupa caz. Verificari lunare a sistemului de interfon sau supraveghere.

 Administrarea apartamentelor individuale în numele proprietarilor. Consultanta de natura imobiliara

  Zicala românească “omul sfințește locul” exprimă perfect niște servicii de administrare de imobile de calitate, fie că este vorba de o scară de bloc sau de cartiere rezidențiale cu zeci de blocuri, case și vile. Dacă sarcinile administrative și organizarea în cele mai mici detalii sunt considerate anoste și dezagreabile, pentru noi, cei de la Magazinul curateniei, ideea de pentru a pune ordine în lucruri, de a organiza și de a optimiza tot ceea ce ține de administrarea imobilelor este ceea ce ne place. Te-ai gândit vreodată că indiferent de cât de frumoasă este casa sau apartamentul în care locuiești, valoarea acesteia, dar și confortul tău scade considerabil atunci când spațiile comune nu sunt întreținute, atunci când de exemplu nu funcționează liftul sau dacă este oprită apa sau căldura din motiv de neplată? 

3_Melissa_Resized.jpg

   Spațiile comune vorbesc cel mai bine despre comunitatea respectivă, de cât de bine se organizează și de cât de mult se respectă. Pentru că administrarea imobilelor nu este deloc ușoară atunci când nu ai suficientă experiență, pentru că oamenii nu mai au nevoie de probleme în plus și vor soluții rapide și eficiente, există serviciile de administrare imobile oferite de Quality Cleaning Service!

   Cu toții ne dorim să trăim într-un mediu mai bun, să beneficiem de confort fără bătăi de cap, indiferent că locuim într-un apartament dintr-un bloc nou, un bloc mai vechi sau într-o vilă dintr-un cartier rezidențial. De aceea, echipa Quality Cleaning Service știe cât de important este să nu amâni, să răspunzi și să rezolvi la timp fiecare solicitare în parte, deoarece nimic nu se rezolvă de la sine, iar amânarea sau neglijarea sarcinilor administrative cauzează stres, neplăceri și costuri mai mari pentru cei care împart spațiile comune.

  Spre deosebire de un administrator de bloc, compania noastră are o experiență extinsă și o echipă suficient de mare, astfel încât să acopere orice nevoie în ceea ce privește administrarea financiară și tehnică, dar și întreținerea și micile reparații ale imobilului în care trăiești sau îți desfășori activitatea. Nu vei mai depinde niciodată de o singură persoană, nu vei fi nevoit să plătești pentru greșelile altora și cu siguranță nu vei mai pierde bani din cauza lipsei de etică a administratorului! 

   Misiunea noastră este să îți administrăm imobilul cât mai bine și mai eficient, astfel încât să te bucuri de mai mult confort, fără bătăi de cap, fără să fii nevoit să rezolvi probleme pentru care nu ai nici timpul și nici expertiza necesară. 

 Viziunea noastră este să le facem viața clienților noștri cât mai ușoară și mai confortabilă, deoarece organizarea și un serviciu de administrare onest și transparent este ceea ce poate transforma orice spațiu în cea mai bună variantă a sa. 

    De ce sa alegi serviciile noastre pentru administrarea imobilelor, blocurilor si cladirilor?

   Ne pasă cu adevărat de nevoile proprietarilor, de solicitările care vin din partea acestora și avem grijă de fiecare imobil în parte, indiferent de mărimea acestuia. 

 Expertiză în administrarea de blocuri, clădiri, imobile. Ce reparații trebuie efectuate și când? Care sunt ultimele reglementări legislative în domeniu? Ce trebuie înlocuit și ce se poate face pentru a prelungi durata de viață a fiecărei investiții? Răspunsurile corecte înseamnă că orice problemă sau neplăcere este rezolvată mai bine, mai ieftin și mai rapid. 

  Viteză de răspuns. Promisiunea noastră este că îți răspundem la orice solicitare pe care ne-o transmiți pe mail sau telefon în maxim 24 de ore de la primirea acesteia, iar pentru urgențe venim cu soluții în maxim 2 ore. 

 Transparență. Știi întotdeauna câți bani trebuie încasați, cât s-a cheltuit și ce mai rămâne de plătit. Ai acces printr-o interfață online prietenoasă (e-bloc) la documente, rapoarte, istoricul de consum, la opțiunea de plată online și multe alte informații utile. 

  Am câștigat încrederea clienților noștri prin seriozitate și prin faptul că le-am apărat mereu interesele. Suntem conștienți de faptul că orice eroare poate avea un impact negativ, așadar tratăm cu seriozitate fiecare sarcină specifică activității noastre. 

  Pentru că meriți să trăiești în condiții mai bune, mai confortabile și mai sigure! 

44945968_2021879467874293_79352093607859

Impreuna suntem cei mai buni. Pentru ca Meritam, Vrem si Putem!